«در انتهای شب» به انتها رسید-راهبرد معاصر

«در انتهای شب» به انتها رسید

محمد یمینی، تهیه‌کننده سریال «در انتهای شب» از مسیر ساخت این سریال و همکاری با آیدا پناهنده و ارسلان امیری نوشت.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۲۵۰۶۲۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ با پایان پخش سریال «در انتهای شب» در شبکه نمایش خانگی، محمد یمینی تهیه‌کننده این سریال در یادداشتی درباره تجربه‌اش از همکاری با آیدا پناهنده و ارسلان امیری در سریال «در انتهای شب» که در ۹ قسمت ساخته شد، نوشت.

متن این تهیه‌کننده بدین شرح است:

«سینمای من، کودک نوپایی بود که در بدو تولدش قریب ۲۰ سال پیش بار‌ها به زمین خورد، ایستاد، دوید، کنجکاو بود و آزمون‌ها و خطا‌ها کرد تا جوانی شد که، چون پدرش همیشه دغدغه تعالی‌اش را داشتم و برایم مهم بود مسیر نگاهش به آینده.

جایی در این گذر، اما معتقد بودم باید حوصله کرد و درست در همان مقطع گنگ زمانی داستانی خواندم از یک زوج هنرمند که جوری بر جانم نشست که انگار تمام سطرهایش را زندگی کردم، آیدا پناهنده و ارسلان امیری عزیز. جنس نگاه این دو به سینما و صنعت تصویر با ژنتیک سینمای من همخوانی عجیبی داشت.

من پیش از این هر بار با تماشای آثارشان و آن همه ریزبینی، سادگی توام با جسارت و احساسی را که در قلب تپنده قاب‌هایشان بود، تحسین کرده بودم و از اقبال من بود آغاز این همکاری که در این مسیر با مراقبت و وسواس، تک به تک رفقای جان را به خانواده هنریمان اضافه کردیم و نتیجه زحمات شبانه روزی و مهارت، سواد، تجربه و عشق گروه ما با کوله باری از دانش که در دستان آیدا پناهنده راه‌بلد بود، این مسیر سپری و تبدیل شد به «در انتهای شب»‌ی که به لطف خدا از ۳/۳/۳ به خانه دل‌های غالب جامعه نشست و حالا من چه خوشبختم که در کنار این خانواده هنری زندگی کردم. از تمام دوستان و همراهان صبور و عزیزم سپاسگزارم.

البته که تشکر ویژه‌ای هم دارم از علی آقای سرتیپی عزیز که این فرصت را در اختیار من قرار داد و باب آشنایی من با شما (آیدا جان پناهنده) را رقم زد و همین‌طور همراهی تمامی همکاران و دوستان من در پلتفرم فیلم نت، آقایان پرویز هادی زاده، محمدرضا صابری، مجتبی وحیدی و همچنین تیم تولید و محتوا و تبلیغات به مدیریت مسعود رفیع زاده و دوست خوبم نغمه دانش مدیر روابط عمومی فیلم نت.

به امید آنکه در انتهای شب در دنیای تصویر ما، سپیده صبحی و نویدبخش روز‌های روشن باشد.» / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده